2020/12/25

My Net Purchasing, TED しゃべるテッドがウチにやってきた(18禁)

 He talks.

He talks, too.

He does not talk.

He does not even talk.

Talking movie Green Version
I wuv you.
Okay, alright, so that's where we'll draw the line.
C'mon, I don't sound that much like Peter Griffin.
Stick your finger in the loop of my tag.
That's my bad. I was sending a tweet.
Will you take care of me for ever and ever?
●Jonny, I got a beer. The brewski run...
C'mere, ya bastard.
You know what I'd like to do to her, something I call the dirty Fozzie.
●OK! Good talk, Coach.
●I don't have fights, snuggles accountant.
I look like something you give your kid when you tell them Grandma died.
I didn't know you had a baby. Is it alive?

●愛してるよ
●わかった、わかった。じゃあここが越えてはいけない一線ってわけか
●おいおい、俺はピーター・グリフィンみたいな喋り方はしないぜ
●俺のタグの輪に指を突っ込んでみな
●俺が悪かったよ。ツイートしてたんだ
●ずっと、ずっと俺の面倒見てくれるかい?
●ブルースキー最高
●こっちに来いよ、この野郎
●彼女をどうしたいか分かるだろ。イヤらしいフォジーって呼ぶやつさ
●いい話だね、監督
●会計士に任せるよ
●俺はあんたが子供におばあちゃんが亡くなったって伝えるときに与えるようなものに見えるよ
●赤ちゃんがいたなんて知らなかったよ。生きてるのかい?

Talking movie Red Version

●Yeah, I mean, y-you know when you sewed me up you put some of the stuffing in the wrong places so I'm-I'm a little fucked up, but will you take care of me for ever and ever?... Aha! I'm just kidding you! I thought it'd be funny if you thought I was fucking retarded.

●You ever hear a Boston girl have an orgasm? 'Oh yeah! Oh yeah! Harder! Harder! Oh, God, that was so good! Now I'm gonna stuff my fuckin' face with Pepperidge Farm.

●Well you never should've trusted me, I'm on drugs!

●Alright c'mon, let's sing the Thunder Song. When you hear the sound of thunder, don't you get too scared. Just grab your Thunder Buddy and say these magic words: Fuck you, Thunder! You can suck my dick. You can't get me, Thunder, cause you're just God's farts (makes fart noise).

●Oh fuck that, it's been 4 years, Johnny! You and me have been together for 27 years; where's my ring, huh? Where's my ring, asshole? Where's my ring, mother fucker? Put it on my fuzzy finger, you fuck! C'mon!

●ああ、つまりさ。わ、わかるだろ? 俺を繕ってくれたときに詰め物の位置がずれちゃって。だ、だからちょっと気持ち悪ぃんだよ。けど、ずっとずっと世話してくれるよな……アハ!ちょっとからかっただけだよ! 俺がイかれちまったと思われたら、面白いだろうなと思ったんだよ。

●ボストン女がイってるとこ聞いたことあるか?
「イイ、イイわ。もっと、もっとよ。ああ、ホントすごすぎてペッパーリッジファームのパンをイキ顔でお腹いっぱい食べちゃう~」

●なんで俺を信用しちゃったかな、いまクスリやってんだぜ!

●勘弁してくれよ、ったく。Thunder Songを歌うぞ。
雷鳴が聞こえても、そんなに怯えることはない。雷のヤツを掴んで、魔法の言葉を唱えよう。「クソ食らえカミナリ野郎! ホモ野郎! お前じゃビビらねえぞカミナリ野郎! だってお前なんかただの、神様の屁だからな!(おならの音を立てる)

●なんだぁ!? 4年だろ、ジョニー。俺とは27年間の付き合いじゃんか。 私への婚約指輪は、あぁ? 俺の指輪だよバカタレ!? 俺のふわふわの指に嵌めてくれよ! うわぁ、マジ勘弁だわ!




0 件のコメント:

コメントを投稿